Faq


Czy wynajmując samochód muszę ponosić jakieś dodatkowe koszty oprócz tych, które są wyszczególnione na waszej stronie?

- nie, ceny podane na naszych stronach uwzględniają wszystkie opłaty
- nie uwzględniają one ceny paliwa. Ceny paliwa na Teneryfie oscylują w granicach 0,80 - 1.00 € za 1 litr, tak więc zatankowanie samochodu do pełna kosztowało będzie ok. 35 € w przypadku aut małolitrażowych i ok.45 € w przypadku aut większych
- zwracając samochód powinni Państwo zostawić taką samą ilość paliwa jak przy odbiorze

Czy dokonując rezerwacji muszę wpłacać jakąkolwiek zaliczkę?

- nie w przypadku rezerwacji on-line nie musicie Państwo wpłacać zaliczek
- w przypadku wykonania rezerwacji w jednym z biur podróży lub agencji turystycznej współpracujących z naszą firmą wpłacają Państwo 10% wartości kontraktu otrzymując rachunek za dokonaną wpłatę. Pozostałą część wpłacają Państwo w naszym biurze po przybyciu na Teneryfę lub w miejscu odbioru samochodu (lotnisko lub hotel) po wypełnieniu wszystkich niezbędnych dokumentów i podpisaniu umowy

Czy mogę zrobić rezerwację dzwoniąc bezpośrednio do biura lub wysyłając fax?

- tak przyjmujemy również rezerwacje telefoniczne i po przesłaniu faxu
- głównie jednak korzystamy z formularza rezerwacyjnego on-line dzięki, któremu proces rezerwacji jest bardzo szybki, prosty i najtańszy
- każda rezerwacja jest ważna jedynie po naszym potwierdzeniu telefonicznym lub e-mailowym na wskazany adres poczty elektronicznej, a następnie zaakceptowaniem przez Państwa i przesłaniem akceptacji na nasz adres

W jakiej formie mogę zapłacić?

- możecie Państwo płacić przy pomocy kart kredytowych lub gotówką

Kiedy i w jakich godzinach mogę odebrać zarezerwowany samochód?

- w przypadku jeśli miejscem odbioru auta jest nasze biuro możecie Państwo odebrać samochod w godzinach pracy: 9:00 - 13:00, 16:00 - 20:00, niedz. 10:00 - 16:00
- jeśli miejscem odbioru samochodu jest Państwa hotel w godz: 9:00 - 22:00
- jeśli miejscem odbioru samochodu jest lotnisko Reina Sofia: całą dobę

Podstawienie samochodu bezpłatnie do wszystkich hoteli znajdujących się na Teneryfie południowej w strefie od Callao Salvaje do Golf del Sur i lotnisko Tenerife Sur - Reina Sofia(minimalny okres wynajmu bez dopłaty - 7 dni).
- poza tą strefą minimalny okres wynajmu to 3 dni + dopłata 25 € (koszty dojazdu)
- określenie "poza strefą" oznacza - El Medano, okolice Puerto Santiago, Playa la Arena i Los Gigantes
- pozostawienie auta na parkingu lotniskowym w godz. 22:00 - 09:00 - dopłata 10€ (opłata parkingowa)
- odbór auta na lotnisku w godz. 22:00 - 09:00 - dopłata 25 €
- podstawienie auta na lotnisko południowe na okres poniżej 7 dni wynajmu - dopłata 25 €
- podstawienie lub pozostawienie auta na lotnisku północnym - dopłata 50 €
- odbiór i pozostawienie auta na lotnisku północnym - dopłata 75 €
- foteliki i podstawki dla dzieci - opłata 3 € dziennie

Czy po zakończeniu kontraktu mogę zostawić samochód na lotnisku lub innym miejscu?

- tak można zostawić samochód na lotnisku Tenerife Reina Sofia lub na parkingu w Państwa hotelu
- pozostawienie samochodu na lotnisku Reina Sofia nie jest odpłatne w przypadku wynajmu na co najmniej 3 dni w godz. 09:00 - 22:00

Podstawienie samochodu bezpłatnie do wszystkich hoteli znajdujących się na Teneryfie południowej w strefie od Callao Salvaje do Golf del Sur i lotnisko Tenerife Sur - Reina Sofia(minimalny okres wynajmu bez dopłaty - 7 dni).
- poza tą strefą minimalny okres wynajmu to 3 dni + dopłata 25 € (koszty dojazdu)
- określenie "poza strefą" oznacza - El Medano, okolice Puerto Santiago, Playa la Arena i Los Gigantes
- pozostawienie auta na parkingu lotniskowym w godz. 22:00 - 09:00 - dopłata 10€ (opłata parkingowa)
- odbór auta na lotnisku w godz. 22:00 - 09:00 - dopłata 25 €
- podstawienie auta na lotnisko południowe na okres poniżej 7 dni wynajmu - dopłata 25 €
- podstawienie lub pozostawienie auta na lotnisku północnym - dopłata 50 €
- odbiór i pozostawienie auta na lotnisku północnym - dopłata 75 €
- foteliki i podstawki dla dzieci - opłata 3 € dziennie

Co powinienem zrobić w przypadku opóźnienia się samolotu?

- z reguły oczekujemy na Państwa na lotnisku ok. pół godziny od momentu wylądowania
- jednak jeśli samolot ma spóźnienie my również o tym wiemy, a w związku z tym przyjeżdżamy po Państwa jeszcze raz o podanej przez linie lotnicze godzinie
- w każdej jednak sytuacji można się z nami skontaktować telefonicznie: 0034 674553819, na Teneryfie: 674553819

Czy oprócz mnie ktoś z mojej rodziny przebywającej ze mną może prowadzić samochód?

- tak ta opcja jest wliczona w cenę wynajmu, jednak wcześniej należy nas o tym poinformować
- w naszym biurze należy wypełnić dodatkowy formularz i po wpisaniu danych drugiego kierowcy do kontraktu osoba ta może bez żadnych przeszkód prowadzić samochód

Co powinienem zrobić w przypadku awarii samochodu?

- posiadamy samochody nowe i prawie nowe, więc raczej nie powinno się nic takiego zdażyć lecz gdyby się zdażyło wystarczy zatelefonować pod jeden z naszych numerów telefonicznych
- w zależności od miejsca awarii przyjeżdżamy do Państwa jak najszybciej jest to możliwe - od 10 minut do 1 godziny i wymieniamy na miejscu uszkodzony samochód na inny

Czy ponoszę koszty w przypadku jeśli zrezygnuję z rezerwacji?

- nie, rezygnacja nie jest obciążona kosztami lecz jeśli rzeczywiście będziecie Państwo chcieli zrezygnować z rezerwacji prosimy o jak najwcześniejsze powiadomienie nas o tym fakcie ponieważ samochód, który jest już zarezerwowany czeka tylko na Państwa. W związku z tym nie przyjmujemy na ten samochód rezerwacji od innych klientow zainteresowanych skorzystaniem z tego samochodu